Czy szybki kredyt sms bez bik to dobra decyzja?

Kiedy pierwsze raz zdecydowałem się na kredyt sms bez bik, potrzebowałem pieniędzy na prezenty świąteczne. Czy był to dobry wybór – chyba tak!

Co prawda, przez trzy miesiące nie miałem środków, na spłatę zobowiązania, raz spóźniłem się także ze spłatą pożyczki, (oczywiście wcześniej jej nie przedłużyłem.) ..
Ale mimo to, nie żałuję, że wziąłem szybką pożyczkę. Nie miałem możliwości otrzymania pożyczki w banku, ponieważ nie miałem umowy o pracę, dlatego potrzebowałem pożyczki na dowód.
W odpowiedzi na pytanie – Czy warto brać kredyt sms bez bik, skoro nie są to najkorzystniejsze opcje na ryku?

Moja odpowiedź – oczywiście!
Może wydam nieco więcej, niż na zwykłą pożyczkę, może będę musiał szybko spłacić pożyczkę, ale wszelkie problemy ze spłatą kredyt sms bez bik szybko zapomnę, zaś długo w mojej pamięci pozostanie rozczarowanie z powodu nieodpowiedniej atmosfery świątecznej (mimo zapewnień, że tak nie jest), czy odpuszczenia wyjazdu wakacyjnego. Szkoda, żeb problemy finansowe przesłoniły te najpiękniejsze i najrzadsze chwile...


kredyt sms bez bik

Bo na co jeszcze można przeznaczyć szybką kredyt sms bez bik? Na wakacje, na prezenty, na opłaty, na wyjazd, na małe przyjemności, kiedy brakuje nam do pierwszego i na co jeszcze tylko się zdecydujemy. Pieniądze na nieoczekiwane wydatki będą potrzebne zawsze, dlatego czasami warto skorzystać z pomocy innych.